.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرهام دعوت فرماندار قائمشهر را رد کرد+نامه

شمال ورزشی: پس از دعوت فرماندار قائمشهر از مهدی پرهام مالک رسمی باشگاه نساجی وی طی نامه ای با غیر اخلاقی خواندن واگذاری انجام شده این دعوت را رد کرد.

متن نامه بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای علی پیرفلک؛

فرماندار محترم شهرستان قائم شهر؛

با سلام؛

 احترامآ، پیرو دعوت از اینجانب جهت مذاکره در مورد باشگاه نساجی مازندران مطالبی به شرح زیر به عرض میرساند.

  اولآ، چنین جلسه ای در این زمان پس از واگذاری غیرقانونی و غیراخلاقی باشگاه و اداره آن توسط اشخاص دیگر بدون هماهنگی و جلب رضایت اینجانب معنایی ندارد.

 ثانیآ، حضرتعالی و دیگر مسئولین محترم که با افتخار در مراسم معارفه فرد جدید در مکان دولتی شرکت نموده و این واگذاری غیرقانونی را تائید فرمودید، باید فکر چنین روزی را میکردید که بدون آگاهی از توان مالی ایشان باشگاه نساجی به این تیره روزی نمی افتاد.

 اینجانب قریب به چهار سال در این باشگاه حدود یازده میلیارد تومان بدون هیچ چشم داشتی بدلیل عشق به فوتبال و هواداران خونگرم نساجی با تمام قوا هزینه کردم ولی ناجوانمردانه و با رفتاری غیرقانونی و غیراخلاقی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بدون هیچ توافقی با اینجانب یکطرفه هر چه خواستند انجام دادند و نتیجه اش این شده که می بینید.

 تیم تحت مدیریت اینجانب با همراه کمبودها جایگاه سوم جدول رده بندی را داشت و امیدها برای صعود این تیم به لیگ برتر از هر زمان بیشتر احساس می شد ولی با مدیریت غیرقانونی و غیراخلاقی آقایان امروز کاندیدای سقوط به یک دسته پایین تر است، تیم امید نساجی در حال سقوط است، تیمهای جوانان و نوجوانان سقوط کرده و عملآ شیرازه این باشگاه از هم پاشیده است پروانه باشگاه را با نام غیرقانونی نساجی قائم شهر صادر می کنند. مدیر غیرقانونی، سرمربی تیم را برکنار می کند و این رفتارهای غیر قانونی هم چنان ادامه دارد.

تیشه برداشته اند و ریشه این باشگاه را می زنند.

 جدآ متاسفم، هرگز این همه جفاکاری و بی وفائی را نسبت به خودم و این باشگاه فراموش نمی کنم. در خاتمه از کلیه مردم شریف قائم شهر و هواداران مظلوم و خونگرم بابت همه محبتهای بی دریغشان صمیمانه قدردانی می کنم

با سپاس مهدی پرهام

مالک باشگاه نساجی مازندران


http://8pic.ir/images/4b1k47u6yruw31azbj5.jpg



 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.